Nowości w systemie: zmiany w notyfikacjah mailowych, rozszerzenie opcji w imporcie klientów oraz możliwość importowania interesów do systemu
Utworzono:
2017-01-13
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Liczba odwiedzin posta: 2612
Wracamy do naszych opisów nowości w Sugesterze. Sprawdźcie co nowego pojawiło się ostatnio w systemie. Miłej lektury!
Od dawna już istnieje w Sugesterze możliwość dodawania zadań z poziomu modułu VOIP. Teraz dodatkowo cała notatka, którą dodacie podczas rozmowy z klientem, wyświetli się w oknie zadania. Dzięki temu nie będziecie musieli już przełączać się między modułami, żeby sprawdzić jaki był temat rozmowy, do której zostało dołączone zadanie - wszystkie niezbędne informacje są dla Was dostępne w jednym miejscu.
Więcej na temat Tworzenia zadań z poziomu VOIP znajdziesz w naszym artykule pomocy.
Zmieniliśmy nieco założenia jeśli chodzi o działanie powiadomień dotyczących nowych zadań/maili w Sugesterze. Od teraz możesz decydować, zaznaczając odpowiedni checkbox w Ustawieniach, czy chcesz być powiadamiany tylko o tworzeniu/edycji/rozwiązaniu zadań, czy powiadomienia mają też dotyczyć nowych/rozwiązanych maili.
Więcej o notyfikacjach znajdziesz w artykule Powiadomienia/notyfikacje emailowe
Aby zachować jeszcze więcej ważnych informacji podczas importu naszej bazy klientów do Sugestera, dodaliśmy możliwość wybrania w nagłówkach kolumn pozycji Adres korespondencyjny więcej niż raz. Dzięki temu jeśli Twój klient ma np. dwa adresy korespondencyjne, po imporcie system zaczyta te informacje do pola Adres korespondencyjny w CRM.
Więcej na temat przenoszenia klientów do Sugestera w poście Import bazy klientów do Sugestera.
Przy imporcie klientów dodaliśmy możliwość zaimportowania interesów, które były zapisane w Twojej dotychczasowej bazie. Wystarczy, że odpowiednio przypiszesz nagłówki do kolumn, w których znajduje się informacja o Twoim interesie - Sugester na podstawie tych informacji stworzy interes podpięty do konkretnego klienta. Nie będziesz już musiał tych danych uzupełniać ręcznie.
Więcej informacji w poście Import bazy interesów do Sugestera.
Aby filtr spamu działał jeszcze dokładniej, dodaliśmy do systemu checkbox Ignoruj wielkość liter. Wystarczy, że wpisując tytuły/fragmenty tytułów wiadomości spamowych, zaznaczysz ten checkbox. System będzie wtedy filtrował wiadomości, bez względu na wielkość liter.
Więcej na temat ustawień filtru spamu w pomocy Własne filtry emaili
1. Połączenie zadania z notatką z rozmowy w module VOIP
Od dawna już istnieje w Sugesterze możliwość dodawania zadań z poziomu modułu VOIP. Teraz dodatkowo cała notatka, którą dodacie podczas rozmowy z klientem, wyświetli się w oknie zadania. Dzięki temu nie będziecie musieli już przełączać się między modułami, żeby sprawdzić jaki był temat rozmowy, do której zostało dołączone zadanie - wszystkie niezbędne informacje są dla Was dostępne w jednym miejscu.
Więcej na temat Tworzenia zadań z poziomu VOIP znajdziesz w naszym artykule pomocy.
2. Zmiany w powiadomieniach/notyfikacjach mailowych
Zmieniliśmy nieco założenia jeśli chodzi o działanie powiadomień dotyczących nowych zadań/maili w Sugesterze. Od teraz możesz decydować, zaznaczając odpowiedni checkbox w Ustawieniach, czy chcesz być powiadamiany tylko o tworzeniu/edycji/rozwiązaniu zadań, czy powiadomienia mają też dotyczyć nowych/rozwiązanych maili.
Więcej o notyfikacjach znajdziesz w artykule Powiadomienia/notyfikacje emailowe
3. Możliwość wybrania więcej niż raz adresu korespondencyjnego przy imporcie klientów
Aby zachować jeszcze więcej ważnych informacji podczas importu naszej bazy klientów do Sugestera, dodaliśmy możliwość wybrania w nagłówkach kolumn pozycji Adres korespondencyjny więcej niż raz. Dzięki temu jeśli Twój klient ma np. dwa adresy korespondencyjne, po imporcie system zaczyta te informacje do pola Adres korespondencyjny w CRM.
Więcej na temat przenoszenia klientów do Sugestera w poście Import bazy klientów do Sugestera.
4. Import interesów przy imporcie klientów
Przy imporcie klientów dodaliśmy możliwość zaimportowania interesów, które były zapisane w Twojej dotychczasowej bazie. Wystarczy, że odpowiednio przypiszesz nagłówki do kolumn, w których znajduje się informacja o Twoim interesie - Sugester na podstawie tych informacji stworzy interes podpięty do konkretnego klienta. Nie będziesz już musiał tych danych uzupełniać ręcznie.
Więcej informacji w poście Import bazy interesów do Sugestera.
5. Ignorowanie wielkości liter w filtrze SPAM
Aby filtr spamu działał jeszcze dokładniej, dodaliśmy do systemu checkbox Ignoruj wielkość liter. Wystarczy, że wpisując tytuły/fragmenty tytułów wiadomości spamowych, zaznaczysz ten checkbox. System będzie wtedy filtrował wiadomości, bez względu na wielkość liter.
Więcej na temat ustawień filtru spamu w pomocy Własne filtry emaili
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Komentarze
Dodaj komentarz