Czy w crm można analizować powody przegranych i wygranych szans sprzedażowych/interesów?

Utworzono: 2021-05-31
Ostatnia aktualizacja: 2022-05-05
Liczba odwiedzin posta: 348

W Sugesterze można analizować na jakim etapie sprzedaży szansa sprzedażowa została zakończona sukcesem lub porażką. Służą do tego opcje "wygrany" i "stracony" oraz statusy interesów.

Dzięki statusom możemy dokładnie określić poszczególne etapy procesu sprzedaży. Na podstawie tych statusów można potem wygenerować lejek sprzedażowy, gdzie szczegółowo widać jak wygląda konwersja, tzn. ile szans sprzedaży z potencjalnej stało się wygraną oraz na jakim etapie klient rezygnuje z naszej oferty.
Taka analiza pomaga w usprawnianiu procesu sprzedaży i aktywowaniu konkretnych działań marketingowych.



Jeśli chcemy analizować powody wygranych i przegranych, możemy użyć do tego pól własnych w interesach. Możemy użyć pola typu tekst, gdzie użytkownik będzie ręcznie wpisywał krótki opis powodu rezygnacji lub możemy dodać pole wyboru, w którym damy gotowe, najczęściej powtarzające się odpowiedzi.

Takie pole dodatkowe w interesach mogłoby wyglądać jak to poniżej:



 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz