Jak wprowadzić nowego pracownika do organizacji?

Utworzono: 2021-09-09
Ostatnia aktualizacja: 2021-09-15
Liczba odwiedzin posta: 13

Gdy pojawia się nowa osoba w zespole chcielibyśmy aby otrzymała jak najlepszą wiedzę na temat zasad pracy w firmie oraz dostęp do wewnętrznej bazy informacji, dzięki której łatwiej i szybciej się wdroży w codzienne obowiązki.

Pakiet informacji jest przekazywany przeważnie pierwszego dnia pracy i tutaj widzimy pierwsze zagrożenie dotyczące przyswajania informacji. Nawał danych, może spowodować, że nowy pracownik nie zapamięta wszystkiego tak jak byśmy chcieli.

Sugerujemy aby nowy pracownik oprócz informacji na temat wszystkich zasad otrzymał również instrukcję użytkownika systemu, w którym będzie ewidencjonował swój czas pracy oraz wykonywane zadania.

 Podpowiadamy o czym warto opowiedzieć nowej osobie, aby nie czuła się zagubiona na początku swojej kariery w nowej firmie.

  1. Podstawowymi funkcjami są napewno narzędzia zawarte w Inbox/ Zgłoszenia. Tu za pomocą jednej listy tutaj pracownik odczytuje maile i zadania.
  2. Kolejnym ważnym obszarem jest obsługa zgłoszeń, dlatego nowa osoba powinna wiedzieć jak poruszać się w dziale Zadań .
  3. Jeśli pracownik ma kontakt z naszymi klientami, to powinien poznać funkcje zawarte w module CRM oraz jak działa  Czat i połączenia telefoniczne czyli Voip.
  4. Dodatkowo uzupełnić Timesheet, czyli za pomocą jakiś opcji rejestrować swoją pracę.
  5. Nie zapomnijmy o linku do Bazy wiedzy, do której nowy pracownik zawsze może wrócić i odświeżyć swoje wiadomości.
Życzymy udanego początku z Sugester.pl


 



Powrót


Dodaj komentarz