Aktualizacje: zmiany dotyczące błędów w mailingu, funkcji "urlop" i in.
Utworzono:
2022-06-03
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Liczba odwiedzin posta: 907
W ostatnim czasie pojawiło się kilka aktualizacji i poprawek w systemie. Oto główne z nich:
Na prośby naszych klientów zmieniliśmy sposób liczenia błędów ze statusem "bounced" w mass mailingu.
Do tej pory wszystkie błędy były zaliczane do jednej puli błędów, co wpływało na blokadę konta po przekroczeniu pewnego pułapu. Obecnie, jeśli korzystamy z serwera Mailgun do wysyłki kampanii, wszystkie maile ze statusem "massmailing bounced" nie będą zliczały się do wspólnej puli błędów.
Status "bounced" oznacza, że przy pierwszej wysyłce serwer odbierający wiadomość odrzucił mail, więc nasz serwer nie wysyła wiadomości ponownie na adres wcześniej odrzucony. Czyli jeśli podczas wysyłania maila na dany adres wystąpił błąd (np. adres nie istnieje, brak domeny itp.), wtedy nasz serwer doda adres odbiorcy do listy odrzuconych adresów.
Więcej na temat najczęściej pojawiających się błędów w mass mailingu w artykule Błędy/limity w email marketingu
Zaktualizowaliśmy wyświetlanie wiadomości w podglądzie projektu. Do tej pory maile były wyświetlane chronologicznie i nie przechodziły na górę listy, jeśli np klient w "starym wątku" napisał nową wiadomość. Od teraz jeżeli klient napisze w wątku, który był zakończony np 2 miesiące temu, to ten wątek pojawi się na początku listy wiadomości. Ma to na celu łatwiejszy dostęp do aktualnej korespondencji dla wszystkich, którzy aktywnie korzystają z modułu Projekty.
O tym, że wątek jest "stary", ale ktoś ponownie go otworzył i napisał do nas maila informują daty w kolumnie "Data dodania". Pierwsza z nich to data pierwszego maila w wątku, jaki pojawił się w systemie, a druga to data ostatniego maila, jakiego klient do nas wysłał.
Więcej o korespondencji mailowej na kartach projektu w artykule Przypisywanie maila do projektu.
Wprowadziliśmy zmianę, która na pewno usprawni proces ustawiania zastępstw oraz informacji o urlopie w systemie. Do tej pory aktywowanie funkcji "Zastępstwo/wakacje" było możliwe tylko przez administratora konta. Po wprowadzonych zmianach, każdy z użytkowników, niezależnie od roli, może sam ustawić sobie urlop i zaznaczyć kto ma go zastępować podczas jego nieobecności. Wystarczy, że wejdzie w edycję profilu w prawym górnym rogu i zaznaczy checkbox "Zastępstwo".
Więcej informacji o tej funkcji w artykule Funkcja Zastępstwo/wakacje.
Naprawiliśmy błąd związany z widokiem usuniętych postów w podglądzie maili i zdań. Błąd polegał na tym, że jeśli użytkownik w trakcie pisania maila lub zadania usunął jego treść, to była ona mimo wszystko widoczna w podglądzie maila/zadania na karcie klienta.
Od teraz przy eksporcie maili do EML jest wyświetlana poprawna data utworzenia.
1. Zmiana w sposobie liczenia błędów ze statusem "bounced" w kampaniach mailingowych
Na prośby naszych klientów zmieniliśmy sposób liczenia błędów ze statusem "bounced" w mass mailingu.
Do tej pory wszystkie błędy były zaliczane do jednej puli błędów, co wpływało na blokadę konta po przekroczeniu pewnego pułapu. Obecnie, jeśli korzystamy z serwera Mailgun do wysyłki kampanii, wszystkie maile ze statusem "massmailing bounced" nie będą zliczały się do wspólnej puli błędów.
Status "bounced" oznacza, że przy pierwszej wysyłce serwer odbierający wiadomość odrzucił mail, więc nasz serwer nie wysyła wiadomości ponownie na adres wcześniej odrzucony. Czyli jeśli podczas wysyłania maila na dany adres wystąpił błąd (np. adres nie istnieje, brak domeny itp.), wtedy nasz serwer doda adres odbiorcy do listy odrzuconych adresów.
Więcej na temat najczęściej pojawiających się błędów w mass mailingu w artykule Błędy/limity w email marketingu
2. Zmiany w sortowaniu maili na karcie projektu
Zaktualizowaliśmy wyświetlanie wiadomości w podglądzie projektu. Do tej pory maile były wyświetlane chronologicznie i nie przechodziły na górę listy, jeśli np klient w "starym wątku" napisał nową wiadomość. Od teraz jeżeli klient napisze w wątku, który był zakończony np 2 miesiące temu, to ten wątek pojawi się na początku listy wiadomości. Ma to na celu łatwiejszy dostęp do aktualnej korespondencji dla wszystkich, którzy aktywnie korzystają z modułu Projekty.
O tym, że wątek jest "stary", ale ktoś ponownie go otworzył i napisał do nas maila informują daty w kolumnie "Data dodania". Pierwsza z nich to data pierwszego maila w wątku, jaki pojawił się w systemie, a druga to data ostatniego maila, jakiego klient do nas wysłał.
Więcej o korespondencji mailowej na kartach projektu w artykule Przypisywanie maila do projektu.
3. Aktywowanie funkcji "urlop" dostępne dla roli "użytkownik"
Wprowadziliśmy zmianę, która na pewno usprawni proces ustawiania zastępstw oraz informacji o urlopie w systemie. Do tej pory aktywowanie funkcji "Zastępstwo/wakacje" było możliwe tylko przez administratora konta. Po wprowadzonych zmianach, każdy z użytkowników, niezależnie od roli, może sam ustawić sobie urlop i zaznaczyć kto ma go zastępować podczas jego nieobecności. Wystarczy, że wejdzie w edycję profilu w prawym górnym rogu i zaznaczy checkbox "Zastępstwo".
Więcej informacji o tej funkcji w artykule Funkcja Zastępstwo/wakacje.
4. Poprawka dotycząca podglądu usuniętych postów
Naprawiliśmy błąd związany z widokiem usuniętych postów w podglądzie maili i zdań. Błąd polegał na tym, że jeśli użytkownik w trakcie pisania maila lub zadania usunął jego treść, to była ona mimo wszystko widoczna w podglądzie maila/zadania na karcie klienta.
5. Poprawki w wyświetlaniu daty w eksporcie maili do EML
Od teraz przy eksporcie maili do EML jest wyświetlana poprawna data utworzenia.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz