Moduły w Sugesterze
Ostatnia aktualizacja: 2023-12-05
W Sugesterze dostępnych jest 12 modułów: Zgłoszenia, Zadania, Czaty, VOIP, CRM, Emailing, Projekty, Forum, Baza wiedzy, Formularze, Raporty, Faktury.
Każde nowe konto ma aktywne moduły: Zgłoszenia, Zadania, Klienci, Raporty.
W dowolnym momencie można bezpłatnie aktywować pozostałe moduły na koncie, wystarczy będąc zalogowanym, wejść w zakładkę Ustawienia -> Moduły.
W ramach modułów dostępnych jest szereg opcji, które można dowolnie modyfikować, w zależności od swoich potrzeb.
Poniżej krótki opis
Zgłoszenia/Inbox
Moduł służy do obsługi firmowej korespondencji. Po dodaniu firmowych skrzynek i ich przekierowaniu od obecnego dostawcy, można odbierać i wysyłać maile do klientów i współpracowników z Sugestera. Moduł zintegrowany jest z CRM, dzięki czemu cała historia komunikacji mailowej jest widoczna w profilu klienta. Wykorzystanie:
- obsługa firmowych maili i zgłoszeń
- komunikacja wewnątrz zespołu
- follow up
Najważniejsze funkcje: autoresponder, szablony maili, cofanie wysyłki maila, przypomnienia, nadawanie priorytetu wiadomościom, rejestracja czasu odpowiedzi na maila, foldery, filtry wiadomości, stopki HTML, asystent maili, prywatna skrzynka mailowa, dodawanie klienta z maila, statusy maili, przypisywanie maila do użytkownika i grupy, powiadomienia.
Więcej informacji na temat zgłoszeń we wpisie Inbox/Zgłoszenia oraz w kategorii Email i helpdesk
Zadania
Moduł służy do organizacji pracy dla siebie oraz zespołu. Za pomocą zadań można zaplanować pracę, podzielić ją na etapy i monitorować jej wyniki. Zadania można przypisywać do konkretnego użytkownika, grupy lub działu. Można im też nadawać priorytety, dzięki czemu łatwiej ustalić czym należy się najpierw zająć. Za pomocą zadań można się też komunikować w zespole - dzięki komentarzom pozostawionym w zadaniu, opisane przypadki i rozwiązania są dostępne dla każdego użytkownika i można je wykorzystać przy podobnych zgłoszeniach.Zadania mają trzy widoki: kanban, listę oraz kalendarz. Każde zadanie jest też widoczne w inboxie, skąd można przełożyć je na inny termin. W inboxie są też widoczne notyfikacje/przypomnienia dotyczące zadań.
Wykorzystanie:
- zgłoszenia błędów
- wystawianie faktur
- spotkania z klientem
- tel/mail do klienta
Najważniejsze funkcje: zadania cykliczne, przypisywanie zadań do użytkowników, pola własne, szablony zadań, numerowanie zadań, zadania powiązane z mailem, statusy zadań, zamiana maila w zadanie, kalendarz, tablica kanban, listy zadań, rejestracja czasu pracy, priorytety zadań.
Polecamy też wpis: Zadania
Projekty
Moduł przeznaczony jest do organizacji pracy zespołu i zarządzania zadaniami, planowania oraz śledzenia czasu pracy. Pomaga w wykonaniu wyznaczonych celów i mnieszych etapów. W ramach projektu można stworzyć sieć podprojektów i przypisanych do nich zadań. Projekty mają dwa widoki: listę oraz kolumny.
W ramach projektów są dostępne w Sugesterze Scrum Sprinty - służące rozplanowaniu pracy oraz równomiernemu rozłożeniu sił w całym zespole, z uwzględnieniem wszystkich działań zmierzających do osiągnięcia zamierzonego celu.
Wykorzystanie projektów:
- prowadzenie procesu w ramach różnych działów/grup
- planowanie wielu działań jednocześnie
- planowanie produkcji
- dostarczanie rozwiązań (aplikacja, usługa, produkt) dla klienta
- procesy rekrutacyjne
- kampanie reklamowe
- roadmapy produktu
- wprowadzanie produktu na rynek
Wykorzystanie Scrum Sprints:
- wdzędzie tam gdzie powstaje produkt
Najważniejsze funkcje: własne widoki listy projektów, tworzenie podprojektów, tworzenie scrum sprints, timeline projektu, kopiowanie projektów i podprojektów, pola własne, statusy projektów, numerowanie projektów, kategorie, przypisanie maila do projektu
Polecamy też wpis: Scrum Sprints
Czaty/Live chat
Moduł czatu służy do komunikacji dwustronnej między firmą a klientem. Czat jest integralną częścią systemu Sugester, nie wymaga dodatkowych wtyczek, a jedynie dodanie skryptu czatu Sugestera do strony www.Czat pozwala na mniej formalną rozmowę z klientem. Można mieć stworzonych kilka czatów - inny np. dla sklepu internetowego, inny na stronę.
Czat można dowolnie dostosować do wyglądu strony oraz tożsamościwizualnej marki za pomocą podstawowej konfiguracji lub bardziej zaawansowanego kodu CSS.
Czat w Sugesterze może obsługiwać cały zespół lub dedykowane osoby. Rozmowy są przypisywane do użytkowników.
Moduł czatu jest zintegrowany z CRM co oznacza, że każda konwersacja z klientem jest zapisywana w historii komunikacji w profilu tego klienta. Jednym kliknięciem z karty klienta w CRM można przejść do dowolnej komunikacji. Z okna czatu operatora można też jednym kliknięciem przejść do karty klienta, stworzyć nowego klienta lub sprawdzić w jakim miejscu naszej strony się znajduje.
Wykorzystanie czatu:
- strony firmowe
- sklepy internetowe
Polecamy też wpis: Czat jako skuteczny kanał komunikacji z klientem
CRM
Moduł CRM składa się w systemie z 2 zakładek: Klienci i InteresyKlienci
W tym miejscu jest widoczna baza klientów. Każdy klient ma osobny profil (kartę klienta), z której jednym kliknięciem można się przenieść w inne miejsce systemu - do poczty, zadań, projektów, czatów, plików, interesów, połączeń tel. Na karcie jest też widoczna lista kontaktów danego klienta.Wygląd karty klienta można dostosować do własnych potrzeb - ukryć lub zamienić kolejność pól albo też dodać pola własne, gdzie wpisywane są dodatkowe, strategiczne dla firmy informacje.
Listy klientów można dowolnie filtrować za pomocą zaawansowanych filtrów wyszukiwania.
Bazę można też segmentować - za pomocą tagów, kategorii, działów czy pól własnych. Można też śledzić zaangażowanie klientów dzięki statusom klientów.
Dane z bazy klientów można w łatwy sposób zaimportować lub wyeksportować.
Wykorzystanie zakładki klientów:
- tworzenie bazy klientów i kontaktów
- budowanie bazy potencjalnych klientów
- budowanie bazy kontrahentów/dostawców/partnerów
Najważniejsze funkcje: import/eksport danych, własne widoki listy klientów, wyszukiwanie, zapisywanie filtrów wyszukiwania, statusy klientów, tagi, kategorie, pola własne, aktywności, notatki, historia komunikacji, pobieranie danych z GUS, portal klienta, działy, przypisanie opiekuna klienta, nabywca-odbiorca, raporty, łączenie klientów na podstawie domeny, dodawanie plików/dokumentów, automatyczne tworzenie klienta
Zakładka Interesy
Interesy służą zapisywaniu historii finansowej w firmie. Za pomocą można zapisywać sprzedaż produktów lub usług oraz dodawać szanse sprzedażowe, które można dalej monitorować dzięki statusom interesów. Interesy są zintegrowane z zakładką Klienci. Posiadając też integrację z programem do fakturowania Fakturownia.pl można z interesu wystawić fakturę, gdzie dane zaczytają się automatycznie.Interesy są też powiązane z innymi modułami w systemie tj. z zadaniami oraz projektami, między którymi można się łatwo przełączać.
Na podstawie interesów można też wygenerować raporty np. lejek sprzedażowy.
Wykorzystanie zakładki interesów:
- zapisywanie sprzedaży produktów i usług
- zapisywanie szans sprzedaży
- monitorowanie etapów sprzedaży
- prognozowanie sprzedaży
Najważniejsze funkcje: śledzenie interesów wygranych i straconych, startusy, numerowanie interesów, wystawianie fv na podstawie interesu, własne widoki listy interesów, pola własne, filtrowanie interesów, dodawanie zadań do interesów, pipeline, widok kanban, kalendarz, waluty
Emailing
Moduł emailingu jest przeznaczony do masowej wysyłki maili do listy odbiorców. Moduł jest integralną częścią systemu i jest powiązany z modułem CRM, dzięki czemu można w łatwy sposób - na podstawie segmentacji klientów - tworzyć wyselekcjonowane listy odbiorców. Moduł email marketingu umożliwia wysyłanie pojedynczych kampanii, automatycznych kampani oraz kampanii sms.W ramach emailingu udostępniamy graficzny edytor - CKeditor - za pomocą którego można budować zaawansowane szablony wiadomości, również w HTML.
Można też skonfigurować wysyłkę mailingu przez własne serwery dzięki integracji z własnym SMTP.
Moduł pozwala na przygotowanie spersonalizowanych treści dzięki zmiennym, jakie można zawrzeć w mailu, testowanie wiadomości przed wysyłką, a na koniec śledzenie wyników kampanii.
Każda kampania posiada podgląd liczby wysłanych maili, otwartych, takich gdzie kliknięto w link oraz raport błędów, z którego dowiemy się na jakie adresy mailowe wiadomość nie została dostarczona i dlaczego.
Wykorzystanie mailingu:
- newsletter
- powiadomienia o zmianach/aktualizacjach
- informacje o rabatach/promocjach
- kampanie reklamowe
VOIP
Moduł VOIP służy do odbierania, wykonywania i monitorowania połączeń w firmie. Korzystanie z zakładki VOIP jest możliwe po wcześniejszej integracji Sugestera z dostawcą usługi VOIP.Każde połączenie jest widoczne na liście rozmów w Sugesterze. Na liście widoczny jest też czas rozmowy, data, użytkownik, który przeprowadził rozmowę, nazwa i numer klienta, o ile ten znajduje się w CRMie.
Z poziomu VOIP można w łatwy sposób dodać nowego klienta, zadanie do klienta, notatkę lub tag.
VOIP, jak pozostałe moduły, jest zintegrowany z resztą systemu co oznacza, że historia rozmów jest widoczna na karcie klienta. Można też ustawiać automatyczne przypomnienia o oddzwonieniu do klienta lub ponownym kontakcie.
W ramach usługi VOIP dostępny jest widget Callback na stronę, który pozwala na oddzwonienie do klienta w 30 sekund od pozostawienia przez niego dyspozycji na stronie.
Wykorzystanie VOIP:
- obsługa połączeń w firmie
- telefoniczna sprzedaż
- telefoniczne wsparcie klienta
- działy obsługi
Formularze i ankiety
Moduł ten umożliwia tworzenie formularzy oraz ankiet i umieszczanie ich na stronie internetowej. Formularze można tworzyć od podstaw, za pomocą zaawansowanego kreatora lub korzystać z gotowych szablonów. Formularze można wstawić na stronę lub rozesłać link w mailu. Wyniki są dostępne w przejrzystej tabeli.
Formularze nie tylko pozwalają na zbieranie danych, ale też umożliwiają pozyskiwanie nowych klientów.
Dzięki integracji z resztą systemu, wyniki formularza w łatwy sposób mogą zostać przez Sugestera zamienione w maila, zadanie lub nowego klienta.
Wykorzystanie formularzy:
- jako formularz kontaktowy
- do zgłaszania błędów/problemów technicznych
- jako formularz reklamacyjny
- do zapisywania się na newsletter/ebook
- do zbierania zgód
- do zapisywania się na wyjazdy/zajęcia
Polecamy też wpis: Formularze i ankiety
Baza wiedzy
Moduł umożliwia prowadzenie firmowego kompendium wiedzy na temat produktu/usługi/procesów/dokumentacji/regulacji prawnych itd. Można prowadzić wiele baz wiedzy jednocześnie. Konfiguracja pozwala na udostępnianie bazy wiedzy dowolnej grupie odbiorców, dzięki czemu baza wiedzy może być wykorzystywana jako narzędzie typu self-service - dla klientów firmy lub jako wewnętrzny informator dla pracowników - bez dostępu dla osób spoza firmy.Wygląd bazy wiedzy można dostosować do wyglądu i kolorystyki strony www.
W ramach bazy wiedzy można dodawać artykuły, grafiki oraz filmiki instruktażowe, a także załączać pliki.
Wykorzystanie bazy wiedzy:
- źródło wiedzy na temat produktu/usługi dla klientów
- wewnętrzna baza wiedzy z opisem procesów i procedur panujących w firmie
- narzędzie ułatwiające wprowadzenie nowych pracowników do firmy
- platforma z materiałami szkoleniowymi
- FAQ
Polecamy też wpis: Firmowa baza wiedzy - konieczność czy zbędny szczegół
Forum
Moduł ten to forum oraz zakładka sugestii na stronę. Forum pomaga zbudować wokół produktu lub usługi społeczność, która bierze udział w rozwoju i propagowaniu firmowych rozwiązań. Forum pozwala na tworzenie wątków konwersacji, dodawanie komentarzy, zostawianie głosów, nadawanie statusów postom oraz priorytetów.
Wykorzystanie forum:
- zgłaszanie sugestii rozwojowych dla produktu/usługi
- wymiana informacji na temat produktu/usługi
Raporty
W zakładce Raporty mamy dostęp doszeregu raportów generowanych na podstawie danych zawartych w systemie. Raporty mają wartości graficzne i liczbowe. Wyświetlane dane są dynamiczne i są w czasie rzeczywistym.
Raporty dotyczą: zgłoszeń i obsługi maili, obsługi zadań, oceny wydajności pracowników, klientów, interesów i sprzedaży, czasu pracy
Wykorzystanie:
-
monitorowanie maili pryzchodzących, odpowiedzi na maile, liczby zgłoszeń z określonymi statusami
-
monitorowanie tematów zgłoszeń/maili
-
lejki sprzedażowe
-
monitorowanie aktywności użytkowników i klientów
-
czas pracy
-
ocena komunikacji
-
wydajność użytkowników
Skróty
To zakładka, w której znajdują się - jak sama nazwa wskazuje - skróty do takich miejsc w systemie jak: dashboard, dodawanie zadania, lista TODO, okno wysyłki maila, timesheet, pliki, baza wiedzy, portal klienta, czat.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz